piątek, 9 listopada 2012

game

Zostałam zaproszona przez Emma Van A. do zabawy. Nie będę tworzyć swoich pytań i zapraszać innych. Ci, którzy chcą to wezmą udział.

1. Coca-cola czy Pepsi? Pepsi. 
2. Pedro Almodovar czy Woody Allen? Żaden. 
 3. Blog na który najczęściej zaglądasz/ulubiony. Zielone-buty.
4. Dokończ zdanie: Gdy miałam 6 lat lubiłam najbardziej... Przesiadywać u sąsiadów.
 5. Filmowy ideał mężczyzny. Nie mam.
 6. Życie na wsi czy w dużym mieście. W wielkim mieście.
 7. Twoja najlepsza forma odpoczynku. Łóżko, herbata i książka.
 8. Rodzeństwo. Posiadam.
 9. Wyjdziesz z domu bez makijażu? (do pracy, na uczelnie) Tak.
 10. Prasujesz pościel? Nie.
 11. Gdybyś mogła zmienić jedną decyzje w życiu, co by to było? Nie zachowałabym się w lipcu tak jak się zachowałam.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...